Monday, November 26, 2007

Fly off again

Ceh time saya kan belayar planning sleepover cha dorang ah... ehehe

Well special thanks to Fifah, Nurul and Adik for pergi ke airport yesterday... walaupun saya ditinggalkan oleh family saya... ehehe they had to go panggilan so nda dapat lama d airport... Di situ lah saya bersama cuzen-cuzen terpondok mengenangkan gadis baju kebaya kuning berseri mwahaha well sorang plang saja tu...

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Leaving On A Jet Plane

Fifah suruh c Afiq datang pasal ia ampir so we gave him 15 minutes... datang bebaju the night before... nda mandi lah jawapannya tu... nda ngapa kami rockers... half geek jua... so menalorr lah kami belima cuzen ane....

 

So special thanks also to Afiq bekarih datang ke airport nda mandi rambut mcm sabut kelapa... and also to Kaka D pasal menunggu so kira ia mengantar jua...

Earlier atu Aunt Yat menelipon udah suruh baby Azharr say farewell nya... ahaha nda kena suruh ikut...

 

Kami doakan jemaah haji selamat pergi selamat kembali...

 

-luv jobe

No comments: